13:26

Sådärja, hemma igen!
Helgen har varit helt fantastisk! Vi bodde på ett jätte fint hotell med en helt sjukt fin spaanläggning, så man kan ju säga att jag kände mig ordentligt utvilad.
Självklart skulle där finnas en liten nätt skinny tjej som spatserade runt där inne i bikini, sjukt snygg, blev sjukt avundsjuk... Aja... Satte bara igång min motivation mer!  
På lördagen gymmade vi som vi planerat, jag sprang i 30 min typ och gjorde massa magövningar efteråt! Skönt!
Fredag kväll åt jag kycklingsallad till kvällsmat, sen en nyttig hotellfrukost på lördagen, lunch på lördagen blev kyckligsallad igen och på kvällen åt jag någon konstig varm macka som jag inte åt upp hela på för den var inte så god. Sen söndagen hotellfrukost.
Där imellan har det väl slunkit ner någon lussebulle och lite så. Men det har gått ändå.

Morgonvikten i fredags var 51.0 exakt. Och jag glömde väga mig i morse, men skulle tippa på att jag kanske iallafall har gått upp 0.5 eftersom jag inte har tränat mer än på lördagsförmiddagen. Men ska träna ikväll så hoppas att resultatet blir hyffsat bra imorgon bitti :-)

Kommentarer
Postat av: dannofino. fd psycological

51 kg är ju en bra bit på vägen iaf:D

2009-12-14 @ 14:16:33
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0