puuuhhh..

Jag vet att jag inte uppdaterar ofta, kanske blir mer efter nyår. Men det betyder inte att det går dåligt, åh nej! :-)
Kvällsvikten är 50.3.
Jag har misshandlat min kropp för första gången idag. Och jag kommer aldrig göra det igen. Vissa av er skrattar säkert av att läsa det, men för mig var det ren tortyr.
Fick panik att jag vägde 50.9, var rädd att vågen inte skulle visa fyran imorgon som jag lovat mig själv. Så jag jag planerade att gå ut och gå läääänge senare nu ikväll. I stallet börjar föräldrarna prata om hur syrrans ätstörningar verkligen börjar visa sig igen, att hon nog väger mindre än mig, att hon är sjukligt smal osv.
Slag i ansiktet eller vadå?? Pallar inte höra att hon är smalare längre. JAG VET! Hon har aldrig varit smalare än mig, och nu är hon det, jag vet jag vet jag vet. Men sluta säg att jag inte kan bli så, för det kan jag, och jag är på god väg!
Så gick ut och gick när jag kom hem, spydde efter hälften av rundan, började planera att ta laxeringstub när jag kom hem. Gick raka vägen in till medicin skåpet och tog det. (Har aldrig gjort det för att få ut mat med mening, har tagit det vid förstoppning förr). Tog det. Satte mig på toan. GRÄT GRÄT GRÄT!!!!!!!!! Fick riktiga spasmaryck i magen. Visste inte var jag skulle ta vägen. Satt där i lätt 30 minuter innan allt var över. ALDRIG MER LAXERING FRIVILLIGT!!! Förstår mig inte på er tjejer som klarar av det. JAG HATAR DET! Och detta skriver jag nu för att påminna mig själv om att aldrig aldrig någonsin göra om det! Usch!
Så definationen av misshandlandet av kroppen var: Knappt ätit något, spy som en kalv, laxera....
Finns säkert ni tjejer som varit med om värre, men detta var så sjukt hemskt! Ligger helt skakis i sängen nu. Ska hämta ett glas vatten snart när jag återfått krafterna.
Tror nog jag får se fyran imorgon....... Ska skrika hallelulja och spela hög musik och vara så jävla glad då!!!
Börjar även morgonen med nyårsloppet med pappa, dock inget märkvärdigt, men roligt... 2,5 km. Inte långt, men lagom för mig som inte är en morgon människa! Haha!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0