Segt!

... Ja det går verkligen segt! Morgonvikten var ännu en dag 51.8!
Fan alltså! Jag måste vara på minst 51.5 imorgon annars kommer jag inte klara mitt mål för veckan, och det måste jag!!
Sitter här lagom yr och trött. Har ingen aptit idag. Har fått i min 2 torra knäckebröd och några gurkbitar...Allting smakar skit. Nu tänkte jag att jag skulle gå och göra gröt, men då bara började jag må illa. Usch. Måste ha energi till att gå och cykla, plus att rida. Men ja, klarar ni det, så klarar jag det! Har ju aldrig fallit ihop förr så!
Nu skall jag kolla igenom era bloggar, vila lite, sen åka hem till pappa!

Hur går det för er? Någon som läser egentligen? :-)


Kommentarer
Postat av: ano

jag är 158 bara :(

dudå?

2009-12-04 @ 20:00:09
URL: http://anoslashlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0