00:43

Jag mår helt ärligt skit just nu. Inte över dagen. För tror jag ligger på kanske runt 500 kcal nu.
Men över min pojkvän. Ärligt talat. Önskar verkligen att jag hade någon av eras nummer eller nått, så ofta som jag bara vill smsa någon som förstår. Idag är han på fest, så ringer han mig och pratar lite... Full såklart, men han är bara gullig då. Så lyder våran dialog såhär lite senare i samtalet:
Jag: Är där några snygga tjejer då? skrattar lite
Han: Nej, verkligen inte
Jag: Haha det är bara din plikt att säga så! fortsätter skratta lite åt honom
Han: Nej men ärligt, alltså jag vet inte om det är du som har ändrat mig med det, men alla tjejer som jag tyckte hade normala kroppar innan tycker jag är helt tjocka nu. Om dem inte har skinny lår och så så ser dem tjocka ut. Säkert bara för att du pratar om det hela tiden och visar bilder på smala tjejer...
Jag: Jaha? Men då tycker du ju att jag också är tjock?
Han: BLA BAL ALKNDLKSAJLAÖSKJDMASKD BLALBLBALBLABLALBALBLA  FJÄSKSNACK FRÅN HONOM BLBLALBALBLALA!
VAFAN?!?!?!?!?!?!??!!!! Min pojkvän tycker jag är tjock. Ärligt. Jag har inte smala ben. Ingen smal mage. Jag blir så arg!!!! Jag vill fan inte äta. Jag vill fan inte göra det. Usch. Har kräken i halsen av att bara tänka på hans ord. Han äcklas säkert av mig. Åh jag vill inte mera. Jag orkar bara inte. FAN!!!!!!!!!!!! Snälla ge mig peppande ord, jag behöver er tjejer, skit mycket just nu! :-(


Så sjukt snygg

Kommentarer
Postat av: m

gumman jag tror att du misstolkar hans ord! han menar ju att han tycker att alla aandra är tjocka, men inte DU! för han tycker ju att DU är snygg!

om han tyckte att du var tjock så skulle han inte vilja vara med dig och jag lovar, det vill han!

<3<3<3

2009-06-06 @ 06:03:59
URL: http://herecomesthesummer.blogg.se/
Postat av: Karro

Ellerhur, dom är de enda som förstår lixom. Utan honom hade jag helt klart tagit självmord förra hösten.

Angående ditt inlägg är jag helt säker på att han gillar dig, fortsätt kämpa! (: <3<3

2009-06-06 @ 12:49:50
URL: http://anasecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0