Sämst på överskrifter.....



Tja babys! Mja, någon fasta blev det inte igår... Eller ja, jag åt inget till klockan 4, kommer inte ihåg vad det var jag åt nu, för när jag räknar på det så blir det mindre än den siffran som är i mitt huvud. Och jag kom upp till 350 kcal igår. Men red bort 300 av det. Så kändes ändå helt okej. Drack grönt té på kvällen och mycket vatten igen, så ja, kände mig ändå helt okej duktig. Min morgonvikt idag stod på 51.2 vilket innebär att det är -0.6 sedan i söndags. Känns ganska kasst. Men det är neråt iallafall.

Intag idag är följande:
1 halv mörk macka 55 kcal
Jordgubbar, ? kcal
1 fuccacia , tror lätt att den låg på 300 kcal (usch)
1 mörk macka 110 kcal
1 skål med start och lite mjölk 200 kcal (räknar högt tror jag)
1 liten tallrik med lite köttfärsås och tomater och lite majs 200 kcal kanske? ingen aning haha
Sen kände jag hur sugen jag var på att äta skit mycket, så jag tänkte att jag kunde unna mig en mini liten glasbit för att få bort suget, så den låg inte på mer än 100 kcal. Om inte mindre.
TOTALT: 965 (FYFAN VAD MYCKET!!!)

Uttaget blev följande:
Cyklade bort 600 kcal
Red bort 300 kcal
Tror jag ska damsuga mitt rum nu i en timme, så blir det yttligare - 170 kcal (enligt aftonbladet)
TOTALT: -1070

TOTALT FÖR IDAG: -105

Nej nu ska jag dricka en kopp grön té. Imorgon ska bli en bättre dag. Tror jag måste försöka fasta under dagen, för är bortbjuden till mormor på kvällen. Men ja, det ska nog kunna gå bra, bara att äta mycket sallad och lite utav det andra.

Kommentarer
Postat av: E

wow! grym du är som tränar så mycket=)

2009-06-03 @ 19:12:39
URL: http://mywaydown.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0