13.36

Inga lektioner idag, riktigt skönt. Men min förklyning.... ahhh jag dör! och sen ska jag på fest också, och hur snygg känner man sig när man är täppt i hela huvudet av snor? Nej men ärligt. Känns fan så. Ah!!
Lunchen gick iallafall bra, åt en liten sallad, fast råkade krydda den äckligt så åt typ hälften, och två knäckemackor med light philadelfia...
Lunch: 250

Så för tillfället ligger jag på 350.. Har inte planerat vad jag ska göra till mat ikväll än. Hm. Får nog sticka till konsum och se om jag kan hitta något roligt att slänga ner. Kanske bara jordgubbar.... Blir ju som sagt kalorier ikväll med drickandet.

Min mage känns lite bättre än igår iallafall, sallad ska ju tydligen slima magen mycket! Och det är just vad jag vill ha, en slimmad mage! Riktigt skönt väder idag, nu ska jag ut och gå en liten liten sväng, orkar nog inte så länge känner jag.

Vi hörs imorgon igen, tror inte jag kommer ha mer tid idag.. Har en häst som måste ridas också.
Fyfan vad snygga vi ska bli! GALET! Kramar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0