Dålig uppdatering

Hej finingar!
Jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. Men det har inte gått dåligt för mig. I måndags hade jag en ganska dålig dag iofs, men jag avslutade den med att föbränna 900 kcal. På tisdagen så åt jag smoothie till frukost och lunch och avslutade dagen med en sallad och en mörk liten ciabatta, dock ingen träning. Igår förbrände jag 750 kcal och åt kanske 900 (räknar högt) kcal. Idag har jag börjat morgonen dåligt, så antingen så ska jag inte äta mer idag, eller så tar jag sallad ikväll. Får se. Ska iallafall cykla 9 km och rida i en timme, då förbränner jag ungefär 900 kcal. Så det är ju bra. Jag är verkligen peppad. Jag är peppad varje minut. Och jag längtar verkligen tills kläder börjar sitta löst. Jag längtar verkligen till fyran på vågen. Hoppas jag kan lyckas se fyran i slutet av helgen. Morgonvikten var: 50.8 idag.

Hatar att jag inte kan lägga upp thinspo! Ska be pojkvännen komma hit och fixa det idag. Hoppas han kan det....
Ni är så duktiga tjejer, ni verkar verkligen lyckas! Jag tror iallafall på er!
Kärlek till er blivande smalisar <3

Kommentarer
Postat av: m

svar: samma här! men du är ju sjukt fin på bilden så du borde väl inte vara långt borta från det eller? kram

2009-05-28 @ 23:33:41
URL: http://herecomesthesummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0