Duktig Lucy!

Dagen igår slutade nog på runt 1500 kcal. Med drickan och så, ganska jätte dåligt av mig, men den kvällen fick vara ett undantag. Däremot är jag väldigt stolt över mig själv, för när det bärdes ut tre skålar med chips och grejer och två paket salta pinnar så rörde jag inte chipsen. Åt ca 30 salta pinnar sammanlagt. Och det var inte överdrivet mycket kalorier i dem. Det blev inte så mycket dricka iheller för jag var inte alls på humör med tanke på min förkylning. Men annars var det en mycket trevlig fest! Älsklingen var riktigt snygg. Och jag fick höra viskningar i örat flera gånger under kvällen från honom om hur vacker jag var... Man mår ju bara så bra då.

I morse när jag vaknade så kändes min mage ganska slimmad, det är då man blir så jävla peppad!
Har inte ätit något än, så funderar på att ta något litet och sedan sticka ut till stallet. Åh underbar dag!

(Har problem med datorn när det gäller att lägga upp bilder här, den vill sig inte riktigt, men baby ska fixa det har han lovat... inte för att han vet om denna bloggen...)

Föresten, igår på eftermiddagen stod vågen på 50.6 , känns riktigt skönt!
Imorgon ska jag väga mig igen, fast morgonvikten då!

STAY STRONG SNYGGINGAR!!!


Kommentarer
Postat av: Mysli

starkt att stå emot på festen! jag skulle aldrig klara de, haha :-)



kämpa på! ^^

2009-05-21 @ 13:19:49
URL: http://imysli.blogg.se/
Postat av: Mysli

re: ah de e nog sant :)

njaa för mig går det sådär.. mina föräldrar är hemma och så.. så måste äta en del, men försöker ta så lite som möjligt :)

2009-05-21 @ 15:44:44
URL: http://imysli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0