Fit for fight!

Sommarkänslor ja, visst skrämmer dem en lite? Dagen har iallafall gått bra, precis som jag hade förväntat mig. Till lunch blev det en sallad och två knäckebröd(kunde fan ha bitit ihop och tagit det i morse med, jävla mes), och mellan lunch och kvällsmat åt jag två frukter. Till kvällsmat blev det en sallad med isbergssallad, tomater och några kyckligbitar, yummi!
Hur har det gått för er idag? Kämpar ni på?

Dagens intag:
Frukost: 200 kcal
Lunch: 200 kcal
Middag: 250 kcal
Frukt: 100 kcal
Totalt: 750 kcal

Dagens uttag:
Morgonpowerwalk, 350 kcal
Hästen, ca 250 kcal
Totalt: 600 kcal

Kalorimängden är kanske inget att hurra för, men det är ju nyttiga saker så...

Nu ska jag till baby, får se om vi tar en promenad... Hoppas det! Imorgon ska jag vara ännu duktigare eftersom jag vet att det väntas en fest på kvällen. Fest = Kalorier. Tur att jag inte festar ofta iallafall...

Kommentarer
Postat av: m

duktigt ändå ju! fortsätt kämpa <3

2009-05-19 @ 18:25:19
URL: http://herecomesthesummer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0