helvete!

Jaha. Min frukost/lunch igår var jordgubbar och två knäckemackor, 150 kcal. Sen åkte jag hem, ut till stallet och pysslade där ute. Sen gjorde jag en light milkshake, tror den hamnade på (räknar högt 200 kcal). Sen kom mina kusiner på besök och hade med sig massa fika, chokladbullar, kakor osv. Och jag drack vatten med is. Skyllde på att jag tyckte det var onödigt att äta kakor när jag inte kände någon smak ändå. Fyfan vad jag kände att jag hade kontroll där alltså. SJUKT SKÖNT! Sen åt vi kvällsmat och då åt jag en liten bit grillad lax och sallad (300 kcal).
I stallet förbrännde jag kanske 150 kcal. Så då låg jag på 500 kcal.
Sen blev det tjejmys (HELVETE!!!!) morötter och dippa, choklad bitar. Helvete! plus 1000 där alltså. Det var INTE okej. Aldrig mer sådana undantag. Jag är fullt seriös. Aldrig igen!! Hör ni det? Jag är seriös nu, jag har mer kontroll än så, det vet jag om! Sen blev det katastrof där hemma, jag hoppade ut genom fönstert och smög och tog mopeden och stack till mamma. Hon förstår iallafall. Jävla helvetes pappa!!!!! Om mamma hade varit frisk hade jag lätt bott här. Funderar på fosterfamilj, undrar hur det hade varit...........
Idag ska jag iallafall skärpa mig grymt mycket. Varför i helvete äta när man knappt känner någon smak? Så fan heller. USCH!
Väntar med morgonvikten till imorgon istället... Jag vill börja se ben. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0