"Hunger hurts, but starving works"




Solen skiner och jag mår helt underbart. Förutom att jag har sjukt ont i halsen. Men det är väl tur, eftersom då är det skönast när bara flytande föda kommer ner i magen. Änsålänge har jag druckit en kopp vaniljté och bara myst i fotöljen. Jag har nog världens underbaraste hus på våren/sommaren. Vi byggde klart det för ca 1 år sedan. Stora glaspartier. Båttema i hela huset. 100 m till stranden. Jag behöver bara öppna ett fönster så hör jag havets brus, det kan låta hur klyschigt som helst, men det är sjukt rogivande för kroppen.

Nu ska jag ta ner vovven till stranden och gå en liten promenad där. Sen blir det städ här hemma. Och plugg. Fan Lucy du måste plugga. 3 nationella prov nästa vecka.


Att göra idag:
Skriva svenska tal
Plugga matte
Städa
Plugga Naturkunskap
Sola
Rida


Ha en underbar dag tjejer, fyfan vad jag längtar tills det är vi som står där med den översexiga kroppen i sommar. Kommer bli helt underbart!

p.s. kan hända att jag blir ensam hemma ännu längre tid eftersom föräldrarna är utomlands och flygplatserna inte har öppnat än. Hoppas det blir fördröjt några dagar så jag kan få fortsätta bestämma över min egen mat.

Kommentarer
Postat av: cherry

åh ja gud vad man längtar! Tänk känslan när man är där, när målen är nått! UNDERBART. stay strong duktiga du!!

2010-04-18 @ 11:54:09
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: danni

vi har också vatten utanför. 20 meter ungefär, fast en sjö.. så sjukt mysigt. <3

2010-04-19 @ 10:18:54
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0