48.9

48,9 idag. Glömde fotografera det! Gjorde det när jag nådde mitt mål på nyår (49,8)
Men förhoppningsvis så är det samma imorgon eller lägre. Möjligt att det kan komma upp på 49.0 igen.
Men ska ut och gå eller springa en runda sen, beror på vädret om jag springer!

Sen har jag glömt vilken blogg det är jag har och tacka, men någon har haft den där "8 minutes abs" på sin blogg. Och jag har gjort den varje kväll 4 dagar i rad nu, plus 50 sit ups på morgonen. Tror nog att den videon kan ge resultat faktiskt! Plus att den är roligare att göra än att ligga och göra massa sit ups hela tiden. TACK Du fina som hade den videon på din blogg!



saknar baby jätte mycket... saknar närkontakt...

Kommentarer
Postat av: c

kommer du ihåg vad videon hette? :*

2010-02-24 @ 13:46:02
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: :)

vore roligt om du kunde visa vilken video? :)

har tyvärr ingen blogg för tillfället!

2010-03-02 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0