2 januari

Har börjat förstå anledningen till att det går så bra för mig just nu, jag har ingen aptit.
Jag har inte haft det på as länge. Helt sjukt konstigt.
Just nu sitter jag med yrsel och huvudvärk för jag har inte ätit sedan i frukost, men så går jag till köket för att tvinga ner någonting. Men jag är inte sugen på NÅGONTING. Inte någonting alls. Förstår mig inte alls på detta. Sjukt konstigt.
Och nu med yrsel och huvudvärk känner jag ju att jag behöver näring, men vad ska jag äta liksom?? Dagens ilandsproblem, ha-ha!

Känner mig iallafall hyffsat snyggare när jag kollar mig i spegeln, magen är indragen, höftbenen syns, när jag böjer mig fram är det inte dem stora feta fettvalkarna längre utan dem har förminskats en del.
I morse var till och med midjemåttet nästan 61... undrar om jag kan komma under 60, antar det ;-)

Som ni märker känner jag mig ganska peppad till detta nu, vill bara fortsätta neråt!
Så nu ska jag försöka äta en knäckemacka och sen ska jag cykla till stallet och mysa med min lilla prins.
Hur går det för er andra? Bra? Hoppas på bra iallafall! 6 månader tills man förmodligen får visa sig halvnaken på stranden, 6 månader är inte mycket, kämpa på!!!!

Ha en skön vinterdag, ut i solen och mys! (om ni nu har sol!)

Kärlek till er alla små fina tjejer!


Muuums

Kommentarer
Postat av: s

wow midjemått på 61! grymt!

2010-01-05 @ 00:31:00
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: ano

yesss skåne ;D

vart i skåne bor du?:)

2010-01-06 @ 18:45:27
URL: http://anoslashlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0