vafaaan...

AHHH! Jag är sur! Nummer ett, sen NÄÄÄR började min pappa bry sig??? Jag får spel nu. Nu har jag magrat tillräckligt? WHAT? Jag har loosat lite mer än 3,5 kg pappa, vad fan är det liksom? Ingenting! Varför börja bry sig nu? Han trodde inte jag skulle vilja gå ner till 45 även fast jag har sagt det hela tiden, varför skulle jag ljuga? Han ska ju vara glad att jag varit ärlig. Tills nu.
Nu får det bli ändringar, när jag väger 48 får jag ljuga och säga att jag äntligen är hel nöjd med min kropp, lägga på ett falsk smile och bara försöka dölja allt. Om dem börjar pressa mig med maten kommer det bara leda till att jag spyr med, och det vill jag inte. Jag trivs bättre med att äta så lite lite som möjligt om dagarna, och inte spy. Träna bort det istället liksom.

Aja, imorse låg jag på 49,7 så jag ligger fortfarande stabilt på nian.
Nu ska jag vara hos mamma ikväll, jag sa att jag ville att hon skulle göra sin grönsakssoppa som ENDAST är på grönsaken och buljong. Sjukt god är den! Nu har hon gjort efterrätt också, VAFAN!!!! Jag vill inte :-( Och hon har själv haft anorexia i tonåren varit inlagd och allt där till och lider fortfarande av ätstörningar i vissa perioder, så jag kommer ju ebhöva äta det! HELVETE! Ska ut och pw en timme sen iallafall, har varit ute och promenerat i 45 min innan idag, fast det var inte en pw direkt. I

går dansade jag på rummet i 1 timme, det var helt underbart skönt! Ska fortsätta göra det! :-D Oj sorry, långt inlägg... Ha en skön kväll! Love

Kommentarer
Postat av: ano

hehe jag förstår det, jag e likadan ^^

men vad bor du nära? malmö?

jag bor 1 timme från malmö typ, jag behöver ente godkänna kommentaren så ingen annan kan läsa.

2010-01-06 @ 19:34:04
URL: http://anoslashlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0