VALROSS!!!!!!!!

JAG HATAR MIG SJÄLV!!!
Jag har en bästa vän, ätstörd hon också. Jobbigt. Men samtidigt skönt i vissa lägen. Stelt i vissa lägen. Naturligt i vissa lägen.
Hon är lång, jag är kort.
Hon väger 5 kg mer än mig.
Det kom upp bilder på oss på en sida nu. Hon ser ut som ett skelett, jag som en fet jävla kossa. Dubbelhaka på vissa bilder osv. Kanske fanns 1 bild där jag såg smal ut? Seriöst. Jag blir så arg. 

Idag har jag fått i mig:
F: 2 knäcke med skinka
L: 2 minibullar(mindre än en knytnäve), 2 knäckemackor med kalkon, oboy (spydde)
M: 1,5 dl kräm, 4 tuggor av pappas kina mat (spydde)
Sen nu ikväll åt jag en apelsin och några startkorn (såna flingor, fråga mig inte varför)

SE! Jag kan inte sluta spy! Vart har jag fått det ifrån? Skit!

Hatar mig själv!! I övermorgon är fyran på vågen igen, annars kan jag lika bra bara gå och dö, jävla fetto!
SÅ motiverad att gå ner nu!

Kommentarer
Postat av: Elli

Sv: Tack!! Det var precis vad jag behövde höra :')<3



Vad irriterande med bilderna! Man har verkligen bilder då man är mer eller mindre fotovänlig :(



Imorgon är det nya månad & nya tag, NU KÖR VI !! <3

2010-01-31 @ 23:42:22
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: Pia L.

Men om ni nu har ätstörningar varför söker ni inte efter hjälp? Varför peppar ni varandra att banta ner??

2010-02-01 @ 02:11:46
Postat av: Lucy

För skinny är snyggast Mrs. Moraltant!

2010-02-01 @ 09:03:36
URL: http://dontstandstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0