You just got to love.....



.... HER!



Hej gullungar!
Idag vägde jag 50,5 ... har legat väldigt stabilt här ett tag. Men håller på att dra ner på allting och öka träningen lite igen så jag komma ner på 49 igen. Mitt mål är ju att se 48,x den 7/2 så det hoppas jag att jag kan klara. Men jag ska väl inte ha för höga förhoppningar för då blir man bara besviken och det kan leda till massa andra problem!

Maten idag har änsålänge varit:
Frukost: Två knäckemackor med kalkon och päron
Lunch: 4 små såna kycklingvingar och en apelsin

Jag har planerat att inte äta förens ikväll, för ska på tjejkväll då. Det skall serveras nyttig mat, så jag hoppas på att vågen är snäll mot mig imorgon också.

Påtal om någonting helt annat, jag har blivit SÅ fixerad vid att spy. Jag spyr fontäner alltså. Ursäkta äcklig info. Men det är ett jobbigt beroende, för min mage är redan förstörd som den är och jag antar att spy inte gör att den mår mycket bättre. Egentligen tror jag att jag hade behövt äta helt som en normal människa för att min mage skulle bli helt frisk. Men det går bara inte, inte när man helt plötsligt bara är 5.5 kilo ifrån målet.

Nej nu ska jag ut och rida, sen gå en powerwalk! Ni får ha en mysig dag och kväll!
Puss på er! Och just det, KÄMPA PÅ FÖRFAN! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0