20 days

Min syster har meddelat att hon kommer hem om 20 dagar, alltså den 23e juni.
Det är näst nästa vecka om jag inte tänker fel. Nåja. Tjugo dagar. Femton dagar på att gå ner MINST 2 kilo. Allltså jag har trott det gått as bra med vikten för jag har skött maten. Men nej tydligen inte såg jag idag. Så nu jävlar blir det lite kaloriintag.... MINIMALT. Jag ska klara 2 kilo på dem här dagarna. Helst 3 kg. Och jag är så jävla glad att jag fick reda på att hon skulle komma för nu är jag peppad som aldrig, nu menar jag verkligen aldrig, förr!!

Lovar att bli bättre på att svara på kommentarer och uppdatera nu. Lovar. För jag behöver er nu när sommaren närmar sig, och ni behöver mig (haha eller nått). Vi behöver varandra åtminstonde.

Ska börja köra matdagbok här igen också så jag blir mer motiverad.
F: 2 knäckemackor á 40 kcal/st. Lättkeso på båda och två minitomater (kcal?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad smakar keso?

2010-06-07 @ 10:22:23
URL: http://daniellaskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0