23.00



Det såg bra ut i min planering att uppnå mitt mål till nästa vecka då syrran skulle komma hem.
Nu ringer hon precis och säger att hon kommer imorgon. Har aldrig kännt sånhär panik. Vad i helvete gör jag nu, mer än att typ ta livet av mig om hon kommer hem och är mycket smalare än mig (nej men typ, ni förstår nog vad jag menar)...

Jag orkar inte. Är så jävla opepp. Skiter i vilket, tänker ta en bantningstablett imorgon. Skiter i om jag får konsekvenser för det. Vill slippa hungerna imorgon och vill slippa se fet ut. Jävla skit. Hatar att det blev såhär. Jag som var så taggad att nå mitt mål för nästa vecka!! FITTA. Nu ska jag pumpa sönder min mage ikväll i alla fall, för om det är något jag har så är det snyggare mage än min syster och den ska vara ännu snyggare imorgon. Fan fan fan. Har sån krypande ångest inombords.


Kommentarer
Postat av: fruit

fy va hemskt! Kan inte föreställa mej och jag tackar mamma och pappa att jag inte har en syster som ser bättre ut en mej. Utan att jag "bara" har en yngre bror.



men jag hejar på dej i alla fall!

kram :)

2010-06-11 @ 00:21:06
URL: http://onlyfruits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0