långa arbetsdagar och fullt med plugg

 
Snälla rara gud, ge mig denna magen igen!!
vägde ca 47 kilo på bilden

Haha självklart när man skriver ett inlägg som föregående så tänker man inte på att man skall jobba 11 timmar dagen efter.
Har jobbat idag som sagt, jobbade igår också ca 5 timmar. Duktig tjej! Ska bara jobba 8-12 imorgon sen har jag tjänat ihop över 1500 kr på dem här tre helgerna. Så jävla gött!! Och imorgon är det OB också! Woho!!
Maten går bra. Dock har jag varit dååålig på att träna. Förutom mina 8 minutes abs. Jag är STEN hård med att jag ska ska göra dem varje kväll nu innan jag åker. Det handlar om 24 dagar kvar liksom, måste sluta ligga på latsidan! Alltså jag vågar knappt gissa på att vikten är bra längre. Vågade inte väga mig i morse (varför? ingen aning hade skött mig igår och allting, och kvällsmaten spydde jag upp totalt). Aja, imorgon ska jag våga.

24 dagar. det kittlar i min mage. Kan nog inte fatta det. 24 dagar, sen har jag varit utan min älskling i 5 månader. Och om 24 dagar ska vi äntligen återförenas igen. På andra sidan jordklotet. Ohhh, underbart!


Dagens intag:
F: 1 dl lätt A-fil med 1/2 banan och lite musli
L: En mini liten fiberbaguette med skinka och sallad
M: 1 liten skål fruktsallad
Ö: MYCKET vatten (har jobbat 11 timmar som sagt och är jätte nogrann med att dricka när jag jobbar) och 1/2 cola zero och 1/2 vitamin well. Jag delade både colan och vitamin drickan med en kille på jobbet för ingen av oss orkade en hel vid just dem tidpunkterna.

Trivs så bra på mitt jobb, har redan fått jätte mycket ansvar och dem litar på mig till 100% känns det som. Idag fick till och med jag och han killen (kan kalla honom J) stänga hela restaurangen själva. Vi var helt själva i 3-4 timmar typ. Mina knän höll på att gå i sönder efter att ha stått upp i 9 timmar, då beordrade han mig att sätta mig ner så han fick sköta det ett tag så jag fick vila. Så himla snäll. Gjorde verkligen min dag. Det är så skönt när man klickar med sina arbetskollegor, det var liksom första gången vi träffades idag och när vi sedan fick sköta allt själv så pratade vi verkligen mellan allt mellan himmel och jord. Han berättade om sitt 2 åriga förhållande som precis tagit slut och jag berättade om min pojke som befinner sig på andra sidan jordklotet. Jag hoppas verkligen att jag får jobba oftare med honom för det finns fan inget mer motiverande på ett jobb än när man är omringad av postivia och snälla människor.

Jobb imorgon 08.00 som sagt.. Så 8 minutes abs nu, sen sängen. Åh vad jag inte vill lägga mig ensam. Står inte ut i 24 dagar till. Nu förstår inte min längtan :(


Kommentarer
Postat av: cherry

Jätte fin!! <3

2010-06-06 @ 16:06:54
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Jea

SJUKT fin mage, jävlar..

2010-08-01 @ 23:03:02
URL: http://getlower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0