M.V



Hej snyggingar!!

Uppe med tuppen idag igen (haha!) för att gå på ännu ett arbetspass. Men känns ganska skönt faktiskt. Jag gillar mitt jobb måste jag säga. Och idag kommer jag bara hinna med alla förberedelser (fixa mackorna, faktiskt skit kul) och sen kanske fixa fram salladen och sånt. Så jävla gött med pengar!

Alltså jag hatar egentligen att skriva ut det. Men eftersom jag vill motivera och bli mer motiverad nu när jag närmar mig semestern så är det lika bra. Jag har inte vägt mindre än 49.8 detta året (förutom andra veckan efter min baby hade åkt, då åt jag helt normalt men min kropp bara rasade i vikt pga depression så jag hamnade på 48.9... åhh ljuvliga vikt) Men nu väger jag: *truvirvel*

M.v: 50.6

Haha det är så hemskt! Aja, det är inte lönt att deppa ihop för man blir fan inte mer motiverad av det.
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska uppdatera morgonvikten här varje dag eller om det blir en specifik dag. Det kanske verierar. Oftast så väger jag ju mig varje morgon, så varför inte skriva upp det här då?

2,7 kg tills jag ser 47.9 fyfan vad gött! Kämpa!!!!

Kommentarer
Postat av: http://itsthehardthatmakesitgreat.blogg.se/

Vad har du vägt som mest? Och har du något tips till att gå ner till 47? Har alltid velat väga det! :(

2010-06-07 @ 00:04:36
URL: http://itsthehardthatmakesitgreat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0