11.47

Morgonvikt: 49,7
Det gick neråt iallafall, så det är jag glad för.
Jag är ensam hela helgen.. Det skrämmer mig. Kommer jag nu kunna vara stark nog. Jag har ju faktiskt INGA ögon i nacken på en hel helg. Jag borde verkligen dra nytta av detta tillfället. Tror nog det kommer gå bra. Speciellt om vädert håller i sig såhär, man blir ju så jävla motiverad till att träna.

Nu ska jag gå ut till hästen - 40 min
Sen ska jag rida - 1 h
Sen ska jag cykla hem - 20 min

Sen ikväll ska jag inte göra något speciellt, så då ska jag nog ut och springa en runda, eller gå. Det beror på hur mycket jag får i mig idag... Hoppas ni har en underbar dag i detta härliga vårvädert! Snart är snön borta och sommaren närmar sig med storsteg! Härligt! Men dock stressigt...


Kommentarer
Postat av: Raspberry

önskar att jag inte hade min astma! då kunde jag också gå ut o springa :)

2010-03-05 @ 18:57:10
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0