15.48

Morgonvikten: 49.8

Blev chockad att den var så låg trots mitt ätande igår. Men ja, jag hade ju tränat väldigt mycket så det var kanske det som vägde upp.

Idag har jag ätit till frukost/lunch (vaknade lite sent, haha): 1 skål lätt yoggi med 1/3 äpple. 2 fullkornsrostemackor med kalkon och gurka.
Mellis nu halv fyra: 1 grapefrukt, 1 apelsin och 3/4 makrillburk.
Till kvällsmat blir det nog 2 små kyckligfileér och grönsaker. Får se om jag hinner laga det bara, hoppas det.

Frukosten är jag sådär nöjd med, jag vill som sagt egentligen inte ha kolhydrater. Men det blev som det blev, och det är okej för idag. Annars är jag nöjd med dagen. Jag har städat i snart 3 timmar. Och sen ska jag cykla ut till stallet, rida, och sen antingen springa eller cykla hem. 

Ikväll är det fest, så jävla skönt det ska bli att komma ut!! Ha en underbar lördag! Puss tjejer


Kommentarer
Postat av: b

Sv; Ja, ja, ja du kommer definitvt klara det och komma ner till 45. Den enda skillnaden är att du kommer må bättre och antagligen inte gå upp allt lika lätt. Jag förstår att det känns skrämmande, man har ändå levt med sin äs ett bra dag, och det blir liksom en trygghet. Men det kommer gå bra, massa kämpar kramar till dig som vågar ta steget ur<3

2010-03-06 @ 16:12:43
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: danni

ha så kul !

2010-03-11 @ 12:41:39
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0