17:58

Morgonvikten:49.7
Idag har jag som sagt varit sjuuukt bakis. Men jag har fått i mig mat ändå.

Till frulle blev det: 2 mackor med kalkon och gurka
Lunchtime: Omelett på 3 ägg, några skivor kalkon och 1 mini tomat.
Middag: Wook på asiatisk wook och två små kycklingfileér som jag gjorde till små tärningar.
Övrigt: 10 små godisar, haha kroppen vill ha mycket konstiga saker när man är bakis, köpte godis som jag aldrig hade gjort i vanliga fall. Blev ingen choklad iallafall.  

Middagen gick inte så jätte bra, jag sitter med den framför mig fortfarande. Det handlar verkligen inte om ångest, för detta är sjukt kalorisnålt och nyttigt. Men illamåendet. Jävla bakfylla. Jävla bakfylla säger jag bara.
Har fått i mig kyckligbitarna iallafall, men tror jag får ge upp nu.

Nu blir det rida och sen ikväll blir det en härlig kvällspromenad. Ser fram emot det!
Hoppas ni har haft en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ellis

Sv: Härlig inställning du har! Det gillar vi :)

Du kommer klara det galant! <3



Åh vad härligt att du hade en såå bra kväll igår, fan va kul :) Vänta bara tills du fyller 18, wohoo ;)



Kram!

2010-03-07 @ 20:36:06
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: Miss C

Sluta förstöra din kropp... Du har bara en. Tänk på din framtid. Vill du inte

ha barn om några år?! Kämpa emot monstret i ditt huvud. Skaffa hjälp...

2010-03-08 @ 22:00:46
URL: http://missc.devote.se
Postat av: Daniella

haha men fail @ kvinnan ovan, man kan få barn ändÅ?

2010-03-14 @ 17:54:09
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0