22.19

Okej. Jag mår dåligt. Typ helt nedstämdt dåligt. Konstig känsla... Var längesen jag kände såhär.
Min morgonvikt stod på 49.8... Vetefan om det kommer vara mindre imorogn. Hoppas bara inte på högre, dör hellre.
Jag är sur. Nere. Gråten i halsen. Vill träna. Orkar inte träna. "TRÄNA DIN JÄVLA TJOCKIS ANNARS KOMMER DU VARA FAST I DENNA KROPPEN FÖR ALLTID" hör jag i mitt huvud. Borde nog lyda och träna nu. Jag vill ju faktiskt inte se ut såhär. Palla lipa över sin kropp varje dag när man har ett val att inte behöva göra det.

Hittade förresten mått från 2007, ganska fräckt att jag är mindre på vissa ställen nu än vad jag var då... Låren har jag bara 1 cm från hur jag hade det då. (Hade 48 cm i omkrets 2007). Jag har satt upp ett mål, när jag har 47 i omkrets så ska jag gå en dag i skolan med en kort tröja som INTE täcker låren. I vanliga fall har jag alltid linnen eller tröjor som täcker mina lår, i just can't stand them!

Förlåt för typ världens tråkigaste inlägg. Jag är som sagt inte riktigt på hugget, och jag saknar närhet som fan. Och det är så jävla lång tid tills jag kommer få det också.

Förresten, jag kommer inte byta namn. Inte som det ser ut nu. Jag litar istället på att den som såg min blogg, och som lovade att inte läsa mer, helt enkelt inte läser. Jag orkar inte bry mig.


Nu blir det styrketräning, och kanske lite stripdancevideo från youtube? Behöver röra på höfterna lite ;-)
Godnatt små änglar!


Såhär ska jag se ut när jag ligger på stranden i ett land långt långt borta i sommar!

Kommentarer
Postat av: Cookie

49 cm i omrekts om låren är ju bra!:) Jag har mkt mer...:/

2010-03-05 @ 09:15:29
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Cookie

sv: äh;)

2010-03-05 @ 11:26:43
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Li. ♥

älskar den där bilden ♥ . nu minns man ju vad man faktiskt kämpar för ! jag åt massoe igår. men får väl tänka på att det är en ny vecka snart.. då kämpar vi vidasre !!



försök få inspirationen tillbaka honey ♥ . du kommer klara det . och vet du vad -jag älskar min kille, men trots allt är du ensam så går det bättre vad gäller viktnedgång.. jag minns när jag bodde själv, då köpte jag aldrig hem nåt . jag var på promenader. men nu när man ska tänka på någon annan så förändras livet.. när han äter inser man hur jävl hungrig man faktiskt är ocjh ofta faller för trycket och äter själv också : / kämpa på nu!! klart du kommer klarar det !! ♥ ♥ en underbar tjej som du ska inte bara depp... hitta peppen istället och kööööör sötnos !! ♥

2010-03-06 @ 08:45:44
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: danni

kan du inte visa bild på dina lår? =)

2010-03-11 @ 10:03:44
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0