45 kg, slimmad mage, lääängtar

Hej babies!

Nu har jag satt upp ett realistiskt mål. Jag ska ner 0.5 kg i veckan and that's it. Det ska följas! Och följs det inte så kommer jag bara få kämpa ÄNNU hårdare veckan därpå. Vilket jag har märkt att jag har för kass styrka för. Så, 0.5 kg i veckan och jag har då nått mitt mål 45.0 kg två veckor innan sommarlovet drar igång. Då har jag två veckor att börja hålla min vikt, äta och träna hälsosamt osv. Kommer kolla lite närmre på hur man håller målvikten när mina 45 kg blir mer aktuellt. Morgonvikten var 49.9. Är lite halvskraj att den kommer visa femman imorgon, så vill nog inte väga mig imorgon, vill inte riskera att dämpa mitt humör.

Imorgon så ska jag tävla igen. Nu blir det på hemmaplan. Så idag har jag byggt bana på klubben tillsammans med resten av tävlingsgänget. Puhh säger jag bara. Jag är helt mörbultad i hela kroppen. Helt slut. Snacka om jobbigaste styrkepasset för armarna. Plus att jag säkert har gått 1 mil sammanlagt idag. Varit igång konstant sedan jag gick till stallet (4.2 km), gick sedan till ridhuset (10min), gick inne i ridhuset när vi bar allting (35 min), gick tillbaka till stallet(10min). Heeelt slut är jag!

Maten har gått helt okej idag också. Blev frukt till middag. Hehe. Så glad att alla tar för givet att jag har ätit innan jag sticker till stallet. Oftast gör jag ju det. Men inte alltid, som idag ;-)

Iprincip hela dagen imorgon kommer spenderas i stallet, ska bara ha frukt med mig och äta två knäckemackor till frukost. Sen på söndag ska jag vara funktionär hela dagen. Ska köpa med min 3 flaskor cola zero då!! Mmm gott!

Hur går det för er sunshines? Visst mår man bara SÅ bra när solen är framme?



Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: wow coolt!:D

2010-03-27 @ 10:07:02
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: skinnylove

åhh, jag hoppas det verkligen:) vi kommer vara skinny & snygga i sommar:)!

2010-03-27 @ 19:57:41
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: skinnybitch.

Sounds great! Här ser det också just ut, satsar också på 45kg så snabbt som möjligt! :D

2010-03-29 @ 18:35:51
URL: http://neonshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0