Galen kväll/natt

Hej snyggingar, eller nä, snyggaste tjejerna i världen!

Jag ska bara uppdatera och säga att jag lever. Igår hade jag en dag som vilken annan tonårings liv som helst. Helt underbart! Jag uppdaterade ju hur min frukost/lunch såg ut igår och även mellis, men på kvällen så gick jag och min bästa vän ut och åt. Det blev kycklingbitar och sallad i pita bröd. Jag åt allt och kände mig nöjd faktiskt.
Min träning igår blev följande:
Städning i 3 timmar
Cyklade 1 mil
Dansade i 2 timmar på krogen


Sen drog vi på fest, sjukt skön fest. Jag levde på alla egokickar jag fick hela kvällen. Alla kommentarer, alla blickar. Japp. Jag skulle aldrig få för mig att göra samma sak eftersom det hade känts så fel mot min pojkvän, men jag tackar gärna och tar emot! haha! Nej men ärligt, hela kvällen var helt galen!

Och sen vid halv två så var vi fulla och glada, då drog min bästa vän med mig ut!!!! Hon fyllde 18 i början av året, och jag fyller typ i slutet av året. Det suger som fan! Men iallafall vi drog ut, OCH JAG KOM IN!!!! Alltså ärligt talat, ni som är 92or och inte fyllt 18. Prova. Helt ärligt. Bara prova. För om ni kommer in så kommer ni ha den sjukaste och roligaste kvällen någonsin.
Jag kan sträcka på ryggen och ärligt talat säga igår kväll/natt är en av dem bästa kvällarna i mitt liv. Snacka om att vi bokstavligt talat slog klackarna i taket!!!

och på krogen så var det en kille som kom fram till mig (jag kände honom typ när jag var yngre)
Killen: Fan vad jag känner igen dig!
Jag: Haha jaha? Är det så konstigt?
Killen: Vadå känner vi varandra?
Jag: Alltså det är *sa mitt namn*?
Killen: VA? SHIT! Jag tänkte fan jag kände igen dig! Men hallå! *tog fram händerna och tog dem upp och ner längs min kropp i luften* WOW säger jag bara!!
Jag: *skrattade lite*

EGOKICK! Tackar man för! Och nu säger jag nog godnatt igen, Baaaaaakis!
Sköt om er tjejer, imorgon är det ny vecka igen.


Kommentarer
Postat av: skinnylove

måste varit peppande att han sa så :)

2010-03-07 @ 19:43:48
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Cookie

wie, roligt att få höra att man har blivit smalare:)

2010-03-08 @ 14:10:59
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: LiljaLill

haha schysst kommentar ;) Som när jag fick en kommentar i somras då jag var 6 kg smalare, "you got a nice ass for being a white girl"

Förresten älskar bilden du la upp på tjejerna, skitsnygg indeed :D

2010-03-08 @ 23:27:32
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0