Hej underbara tjejer

Tog bort alla konstiga deppiga inlägg.
Jag har bestämt mig för att börja prata med en psykolog som är inriktad på äs. Jag har hela mitt liv (typ) gått till psykolog, men aldrig pratat om detta ämnet. Men det är dags nu. Det är dags att börja bygga upp självkänslan, för jag ska känna mig så jävla rå snygg i sommar!!

Matintaget idag har varit regelbundet och bra:
Frukost: 2 knäckemackor med smör
Lunch: Kalkonbröstfile med 1/2 tomat
Mellis: Lättfil med kanel, 1 macka (spydde... fan)
Middag: Wook med räkor och grönsaker.

Träning:
Cyklat 40 min
Ridit 45 min

Hur har det gått för er?

Imorgon har jag månadsdag med min pojkvän, det firar vi på var sin sida av jordklotet. Vilket vi kommer göra i 9 månader framöver (eller nästan, ska hälsa på honom 1 månad i sommar). Jag saknar honom, men det går. Fan vad jag ska vara tränad och fit när vi ses i sommar!!

Nu blir det 8 minutes abs. Kanske skulle göra det två gånger idag? Mest för att mensmagen är uppsvullen och så.

Kommentarer
Postat av: Ellis

Härligt att du ser framåt iaf, positivt! :)

& bra in- & uttag hade du ju också BEACH 2010!

Jag har haft en jättebra dag jag också & det känns toppen!



Kämpa på babe :)<3

2010-03-13 @ 00:12:14
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: danni

mindre än 80 dagar kvar, you'll make it!

2010-03-19 @ 21:30:36
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0