mer motiverad pga tillfriskningstankar?

Hej mina fina!

Idag startade jag morgonen med två rågbrödsskivor. I dem la jag sallad, 2 tomatskivor, 2 kalkonskinkor och 1 ostskiva. Sen var jag proppmätt. Haha!
Sen bar det av till tävling och dagen bara sprang iväg så jag tänkte inte på att äta. Pappa gav mig 3 bilar och 2 små rutor marabou för att få upp blodsockret när jag började rida fram.
När vi åkte hem kom jag på att "shit jag har inte ätit på hela dagen och varit igång sedan nio imorse"... så vid halv fem så åt jag 2 knäckemackor och fyra sånna minikycklingvingar, alltså åh, jag måste ta reda på vad dem heter. Dem är så jävla goda!!
Sen nu ikväll tog jag ett kvällsmål när jag vaknade upp vid 19.30, då åt jag 1 skål med lättfil.

Träningen idag:
Ridning, tid?
Rört på mig konstant sedan 9 i morse. (- bilfärd dit och hem på sammanlagt 2 timmar) 

Denna veckan ska vi ta tag i äs-psykolog. Detta har verkligen dragit igång mina hjärnspöken: " haha psykologen kommer tro att du skojar med henne när du ditt lilla fläskberg klampar in där i rummet, hon kommer spåna dig från topp till tå och tänka att "det här blir ju en lätt match" " Så nu känner jag att jag måste gå ner, droppa i vikt som fan. Tänker ju inte sitta där och säga vad jag väger när det är såhär mycket. 49,8 jävla kilo. Pinsamt ju.
Nej, jag måste ner tills jag ska dit. Det måste jag bara.

 
älskar denna tjejens ben, haha klädstilen däremot är inget att hurra för.
men jag hade gärna sett att mina stentvättade jeans satt sådär.

Kommentarer
Postat av: skinnylove

hon hade grymt snygga armar!:)

2010-03-15 @ 19:18:34
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Li. ♥

l o v e i t !!!

give me now!!!

2010-03-16 @ 13:39:21
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/
Postat av: cherry

sv: ja det gör så jävla ont att se liksom :( åååh, men sen när jag är nere och förhoppningsvis klar med detta och är ute ur skiten så kommer alla vara lyckligare än lyckligast. Får försöka tänka så ist, även fast det är rätt hopplöst :/ :) Stay strong <3

2010-03-17 @ 17:05:40
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Cookie

sv: ja ska verkligen försöka att sysselsätta min imorn, men det är så svårt när allt man tänker på är hur gott mat är!!! Men tack för dina tips!:)

2010-03-17 @ 20:27:42
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0