skit också.

Är nu inne på min tredje dag med "Lida Dai Dai Hua Jiao Nang" som dem heter så fint.
I morse (efter två dagar) så var 1 kg är borta från min kropp. Dock har jag stött på lite halvt oroväckande biverkningar som får mig att fundera på att sluta. FAN!!!!! Ville verkligen fortsätta med dem.
Dai dai hua innehåller ett ämne som heter sibutramin, som är något som används när man skall behandla folk med allvarlig fettma osv.
Detta ämnet kan ge följande biverkningar:
"Användning av sibutramin kan orsaka huvudvärk, ökad puls och blodtryck, bröstsmärtor och stroke."

I morse när jag gick till skolan så kände jag hur mitt hjärta slog jätte fort, jag gick då till skolsystern för att kolla så allt var bra och så (nämnde såklart inte tabletterna). Min puls låg då på 100. Vilket den även gjorde efter att jag hade suttit där inne i 10 minuter. Min puls har legat så högt nästan hela dagen. Eller runt 80 har den gått ner till när jag har legat och vilat.

Det är detta som gör mig osäker. Jag vill ju inte direkt få en stroke när man är 17 år gammal... Men ja... Dem funkar ju så jävla bra att jag vet inte var jag ska bli av. "Hungerkänslor? Vad fan är det?" Nej men ärligt. Utan att överdriva, jag är typ bara lite lite hungrig på morgonen. Sen finns det inte en endaste hungerkänsla på hela dagen.

Helvetes jävla svaga hjärta! Fan fan fan. Avvaktar till imorgon och ser. Annars slutar jag med dem... Skit.


Kommentarer
Postat av: elin

synd med biverkningarna och så eftersom det verkar funka med vitminskningen. om du bestämmer dig för att sluta är jag mycket intresserad av att köpa. kram och lycka till!

2010-05-03 @ 18:29:36
URL: http://giitterhora.blogg.se/
Postat av: cherry

men nej vad tråkigt :( hoppas verkligen att det blir bättre! <33

2010-05-03 @ 18:55:10
URL: http://icecherry.blogg.se/
Postat av: Dreaming

Vart har du köpt tabletterna? =) Blir man inte hungrig alls?

2010-05-03 @ 19:40:40
URL: http://dreaming.bubbleroom.se
Postat av: prinsen

säger samma som elin, om du tänker sluta är jag intresserad av att köpa :*

2010-05-07 @ 09:05:49
URL: http://caspians.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej

Vad innehåller de Lida daidaihua du har?

äkta kommer ifrån Kina köper själv därifrån får inga biverkningar alls endast munntorrhet.

nackdelen man blir hungrig på kvällen.

Hört finns många Lida produkter men som är ej äkta.

Jag köper direkt ifrån Kina så då jag äkta

2010-05-31 @ 20:15:44
Postat av: matilda

dessa som du testat vissade på tv var livsfarliga och 3 utomlands hade dött av

2010-07-15 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0