08:47

Godmorgon snyggingar!
Gårkvällen gick väl helt okej måste jag ju säga... Åt ingenting först hos baby, men sen kallade han ner mig till köket, och då hade han gjort milkshake... Tog 1 dl... ville inte vara dum mot honom.. Men den kan nog ha legat på 150 kcal för den lilla dl. Men jaja det gör ingenting för en dag. Idag har morgonen börjat bra, ska väl ut och promenera en sväng innan skolan också tror jag. Nej nu ska jag dricka upp mitt té och ta en ipren. Jävla förkylning!

Frukost: 100kcal

Förresten, kanske kul att veta min längd och vikt...
Längd: 159
Vikt: 51
BMI: 20.2 (TJOCKIS!)
Målvikt för tillfället: 45

JAG SKA BLI SMAL! JAG SKA SKA SKA! :-D


Kommentarer
Postat av: Alexis

svar: Jag svarar alltid på kommentarer i den andres blogg för ingen orkar gå tillbaka till inlägget o kolla om den fått svar. Haha, nej jag har inte bloggat längne heller men man kommer fort in i det jag lovar!

2009-05-20 @ 09:22:43
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: K

Åh! Vilken bra idé! Det ska bli runt 25-30 grader så jag hoppas det blir badväder... =)

2009-05-20 @ 10:19:00
URL: http://afrodisiak.blogg.se/
Postat av: Mysli

re: jaa jag försöker ta en dag i taget, men de e svårt om det går riktig dåligt.. det är bara att se fram och kämpa på :D



och det är så skumt de här med bmi.. vi har typ exakt samma bmi men olika vikter+längder ^^



kram

2009-05-20 @ 10:22:22
URL: http://imysli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0