15.25

Jag är så grrrryyymt taggad!!!!!!!!!
"one two three four
let me hear you scream if you want some more
like ahhhh push push it, watch me work it,
I'm perfect
The look, the lips, the tits, the taste
The hair, the eyes, the skin, the waist
You see what I can do on this microphone
So this what I'm gonna do to you at home
[So guess/think what I'm gonna do to you at home?]"
Sjukt kåt också för den delen. Förfan. Vill bara ha hem min pojkvän och sluta leva som i något jävla celibat. Alltså förlåt. Vet att jag inte brukar prata så. Men det är snart tre månader sedan sist, och innan dess har vi haft ett aktivt sexliv i mer än ett år. JAG ORKAR INTE VÄNTA MER. AHHHH GALET!!!!!!
Har funderat över mina ben idag också. Dem är så jäääävla snygga. Alltså med snygga menar jag formen. Så varför ska dem vara så jävla feta för? Bästis har smala ben, men sjukt fula ben, alltså ingen snygg form. Jag vill ha smala ben. För då hade mina ben varit peeeerfekta! Vänta ni bara, snart så!!!

Kommentarer
Postat av: b

Alltså jag förstår hur du menar, 3 månader utan när man är van att ha, fyyy. Hoppas ni ses snart;-]

2010-04-18 @ 19:01:23
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: titw

Grymmmmmt pepp jag med!! känns stört bra:D fy fan, det där med tre månader är ju dock tortyr!! hoppas också ni ses snart;)

2010-04-18 @ 23:01:03
URL: http://titw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0