deppig jävla dag.





Ni är så jävla underbara.
Tack för responsen på mitt förra inlägg. Läser era kommentarer fortfarande ibland för att få upp humöret. Jag mår verkligen inte alls bra just nu. Det är skit jobbigt. Mår dåligt över min kropp, mår dåligt över att jag inte har min pojkvän hemma, mår dåligt över skolan. Ja ni vet all den där "vardagslyxen"... not.
Idag började jag min morgon med två knäckisar á 35kcal med 1/3 dels avokado. Sen hade jag min första dressyrlektion med min ponny (ja ni hörde rätt, första, har haft ponnyn sedan han var 3, nu är han 6, men har varit helt inne på att utbilda honom själv). Det var verkligen jätte kul att få hjälp från någon som kunde se våra fel från marken. Det gick bra. Jag var genomsvettig och helt slut i hela kroppen. Sen mockade jag osv (kaloriförbränning väl?).
När jag kom hem åt jag lunch. Som jag kompenserade. Jag vet, jag suger. Men sen blev jag arg på mig själv och insåg att jag kommer bara gå upp i vikt mer om jag inte får i mig mat (även fast vågen visade mindre efter komp. efter lunchen än vad den gjorde i morse) så jag gjorde en ny lunch, lite lättare denna gången. Och behöll den. Det river inom mig att jag tvingar mig själv ha kvar maten. Men jag måste. Jag behöver bara inte äta så mycket kvällsmat så jämnar det ut sig. *andas*.

Har även fått hit mammas lilla vovve så jag ska slippa vara så ensam. Jätte mysigt. Så snart är det dags för mat för henne sen ska vi gå en lååång härlig runda.

Hoppas ni har en bättre dag än mig, finaste ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0