Fina tjejer, snälla snälla

Jag ber er aldrig om något. Men jag ber er verkligen om en sak nu. Snälla säg att jag duger. Snälla intala mig om att jag är bra som jag är (även fast ni inte känner mig, lura in det i mig). Jag behöver inte godkänna kommentarerna så dem blir synliga. Jag behöver bara få se det.

För min pojkvän får mig att känna mig som den största skiten i världen. Jag är inte ens värd att ha en pojkvän typ. Det är sjukt. Men om jag tänker efter är det fan sant. Jag och mitt sjuka mående förstör oss. Han är fan den bästa killen i hela världen. Jag får höra vartenda dag (utan överdrift) från folk som jag inte ens känner att våran kärlek är sånt man ser på film. Jag önskar jag hade kunnat berätta allt för er. Allt som han gör.
Men jag är bara en skit. Ett jävla skithål.
Jag vill inte få tillbaka alla jävla mörka tankar om att jag bara vill försvinna. Jag har kommit över dem åren och jag vill inte komma in i det igen. Jag vill inte börja känna igen att varje lastbil är en möjlighet för att försvinna. *Hopp* - Borta. Det är patetiskt. Och jag vill inte vill inte vill inte börja känna så igen.
 
Snälla hjälp mig. Hur fan ska jag höja min självkänsla när jag lider av denna "sjukdomen"? Jag blir ju bara nertryckt gång på gång nu förtiden. När jag skriver till min pojkvän "Du är värd någon bättre, du har fan otur som fick mig och detta skitet på köpet, du skulle haft en frisk tjej, det hade passat ditt beteende och personolighet bättre" Då får jag bara svar som "Aja, jag måste gå". Det är väl ändå ett tecken på att han tycker att det jag skriver är sant? (Förövrigt ser jag att jag får min pojkvän att låta som den största skiten i världen. Men han är verkligen inte det. Han har aldrig varit. Jag tror bara han har börjat inse att vi går mot ett slut och därför inser att allt jag skriver är sant...)

Det kanske borde ta slut här? Hur lever man ensam med denna sjukdomen? Blir man bättre snabbare?
Känns nästan så. Det drar bara ner mig att jag tänker på att jag förstör ett förhålllande som hade kunnat vara så bra.

Jag Hatar Mig Själv.

Kommentarer
Postat av: titw

Du är inte värdelös, det är du inte, det är sjukdomen som får dig att känna så det vet jag. När jag var 16 var jag sjuk och tsms med en kille (han var iofs inte så bra men jag var ju galet förälskad) och gud vad jag kunde förstöra myskvällar genom att gå och spy upp mat, att börja gråta för jag inte ville äta.. Men det är inte värt det, om du älskar honom och han älskar dig så låt inte sjukdomen ta över. Var den person du är utöver sjukdomen, det klarar du! Det lovar jag dig. Ansträng dig, för att förlora någon pga av detta är inte värt det. Tro mig<3

Din pojkvän borde stötta dig i alla situationer och det hoppas jag att han gör också!

Stor kram<3

2010-04-14 @ 14:08:36
URL: http://titw.blogg.se/
Postat av: b

DU duger! Jag lovar. Det är den där jäkla sjukdomen som lurar i dig en massa, alla röster i huvudet och allt som man tror. Jag förstår dig, jag tvivlar varje dag, men du mer än duger. Och ge inte upp i ditt förhållande, ni kan få det att funka. Utan min pojkvän hade jag gått under, det är värt att kämpa. Kramar om<3

2010-04-14 @ 14:28:51
URL: http://nevertoothin.blogg.se/
Postat av: Ellis

Men guumman, ledsen jag blir när jag läser :(

DU duger preciis som du är! Din underbara pojkvän blev ju kär i just DIG, då betyder det ju att ni är likasinnade, du är absolut inte misslyckad. MEN, det är den där dumma sjukdomen som bara växer, växer & till slut känns det som det är det enda som räknas.

Känner dig inte på det sättet, men jag önskar att jag kunde plocka bort det hemska monstret i från hjärnan så att du kan inse att du verkligen duger som du är!

Hoppas att ni kan lösa det, kämpa tjejen! Ta hand om dig<3

2010-04-14 @ 15:51:50
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: LiljaLill

Du bara MÅSTE läsa mina senaste inlägg på min blogg! Och speciellt se den senaste videon jag la upp, du kommer bli superpeppad! :D Lovar dig! No more Depp! Aldrig Aldrig mer!

Du ÄR stark! Visste du det? Om du vill må bra så ska du må bra, därför att du skitsnygg, snyggare än aldrig förr. Jag lovar ;)

You can do it! <3

2010-04-14 @ 22:28:47
URL: http://skinnylicioushot.blogg.se/
Postat av: titw

sv: Med mig är det toppen utom att jag är gör förkyld, så all träning kan jag bara ta och glömma! Men maten går iafl bra, har ju inte världens aptit när man är sjuk vilket är skönt såhär i början:)

Känner mig jättetaggad just nu iafl och längtar verkligen tills jag kommer under 60, vet att det är som enklast då när man verkligen känner pushen plus att det då bara är 5-6 kg kvar:) vad är din idealvikt?:)

2010-04-15 @ 11:10:45
URL: http://titw.blogg.se/
Postat av: Ellis

Sv: Jaa det är verkligen jättesvårt, förstår dig :/

Men du verkar ju vilja att allt ska bli bättre igen & få det att funka mellan dig & din pojkvän & det är det viktigaste, att DU själv vill förändra saker & ting, & du kommer klara det även om det har sina upp- & nedgångar. Kämpa!



Taack förresten <3 Det är sjukt tråkigt att bara käka äpplen hela tiden, men man vänjer sig haha. De första fem dagarna så gick jag ner 3,9kg & denna veckan har jag tappat ca 2 kg :) så det funkar absolut!

ta hand om dig<3

2010-04-15 @ 18:04:13
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0