Härliga Vårdag!






Lägret var okej.
Vi kom dit på måndagen vid tio. Lunchen var panik inombords. Åt inte mer än en halv kycklingburgare. Vilket ändå var för mycket. Mådde skit och ville åka hem... Men kämpade på och försökte vara med mina vänner och skratta. Sen gick vi till stranden, blev en promenad på 45 minuter.

Middagen gick bättre, det serverades någon thaigryta, skiiit stark. Jag åt 1 portion. Den var väl mindre än dem andras. Men fortfarande för mycket i mina ögon. Men jag åt. Och ångesten var faktiskt inte där och skrek på mig. Tror det beror på att jag pratade mycket med mina vänner direkt efter om roliga saker osv. Kändes bra.

Sen åkte vi och handlade godis. Godis. Ni vet det som det finns sånt slaktavfall i? Jag tog mig en påse. Bra Lucy! Lyckad unge. Du har nu ätit slaktavfall. Visst var det gott? Mmmmhh..
Ja kvällen intogs det ganska mycket skit faktiskt. Lite allt möjligt. Men jag tänkte inte allt för mycket på det. När ångesten kom så sköt jag det åt sidan. För jag hade så JÄVLA kul. Jag har inte skrattat och haft så kul på evigheter. Jag vägrade låta mitt monster i huvudet ta över i det läget. Total vägrade!
Vi spelade hög musik. Vi dansade som aldrig förr. Vi smet ut på något stort fält med bara två facklor som lyste upp i det kolsvarta mörkret. Vi sprang. Vi skrek. Vi skrattade så jävla mycket! (Har nog gjort 8 minutes abs för 1 vecka under dem här två dagarna, haha!) Jag hade en helt underbart rolig natt och om någon hade sett oss hade man aldrig kunnat tippa på att vi går andra ring. Det finns ju inget skönare än att släppa alla gränser för en dag och vara så omogna som man bara kan vara.

Som sagt. Är ju ensam hemma nu i 1 vecka. Dem åkte igår morse. Efter att ha ätit "normalt" söndag, måndag och halva tisdagen så har jag såklart lagt på mig ett kilo. Men jag trodde verkligen det skulle vara mer. Så jag är ganska lugn ändå. Dock är jag rädd att inte klara se 48,x innan "ensamma veckan" är slut. Men jag ska verkligen kämpa som ett djur för det. Jag vill bara droppa i vikt nu. Jag vill verkligen. Det är inte värt att se ut såhär längre. Det är inte värt det alltså.

Nu ska jag ut och sola och bli brun. Vi hörs kanske senare snyggingar. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: titw

Åh, vad bra att du slapp lite av ångesten!! :) ensam hemma i en vecka är ju toppen, det hoppas jag du klarar jättebra:)

2010-04-14 @ 11:56:42
URL: http://titw.blogg.se/
Postat av: titw

Det gör man verkligen:)! Jadå, vägde mig nyss och såg att jag visst hade fel.. trodde jag vägde 65 men vägde 61.1 och det är ju bra närmare att vara under 59.x än jag trodde! blev grym peppad så det är skönt:)

Sitter nu och äter havregrynsgröt med myycket kanel, så gott och mättande:) speciellt när man gör den riktigt hård^^

2010-04-14 @ 14:05:34
URL: http://titw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0