Långt inlägg.

Jag brukar gilla att ha uppskrivit på vissa ställen saker som gör mig motiverad. På en senare tid har det stått på min mobil "Vitt linne, jeans, vita converse, solblekt hår, brun". Det vattnas i munnen av att bara skriva dem orden här igen.  När jag är sötsugen så blundar jag, ser framför mig denna bilden nedan och tänker att det är jag. Då känns allt så mycket bättre och jag blir så motiverad. Kolla på bilden. Kolla hur jävla snyggt det är. Jag dör lite inombords faktiskt, av avundsjuka. Egentligen är det där alldeles för tråkigt för min stil. Men jag tror det är grejen att bara kunna ta på sig ett tunnt linne och ett par tighta jeans till och bara se så snygg ut ändå. Jag längtar.

Nästa vecka, på måndag, ska vi iväg på läger med skolan över 1 1/2 dag. Vi har varit så jävla taggade i klassen och sett fram emot detta så jävla mycket. Idag fick vi se våra dagsplaneringar för hela måndagen och sen tisdag förmiddag. Jag fick panik. Det enda jag såg var "Frukost. Mellanmål. Lunch. Mellanmål. Middag. Kvällsmål"?????
Jag läste det om och om igen. Läste inte det som stod imellan. Läste inte aktiviteterna. Bara alla dessa mat tider. Började planera över hur jag skulle komma undan. För det första äter jag typ aldrig riktigt middag. Och jag äter aldrig riktig lunch. Jag äter verkligen inte mellanmål. Och verkligen verkligen inte kvällsmål (som jag vet kommer bestå av mackor säkert). Detta är jätte jobbigt. Började få så mycket panik att jag började planera hur jag kunde bli sjuk till på måndag. Jag vill ju verkligen med. Men jag vill verkligen inte äta allt det där.

Imorgon ska jag träffa ÄS-psykolog. Jag har ångest. Hon kommer tycka jag är smällfet säkert och dra slutsatsen att det är bullimi jag lider av. Vilket det verkligen inte är. Jag bara låter mig själv vara "normal" för ofta. Men det är verkligen inte så längre, ska inte falla tillbaka i dåliga vanor. Ska fortsätta vara hungrig. Har gått hungrig i två dagar nu. Just nu är jag vrrrååål hungrig. Men jag ska inte. Jag ska neråt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du inte spyr kan dom väl inte sätta bulimi?

2010-04-14 @ 10:04:38
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0