Förlåt tjejer...

...Har inte haft internet för vi har bytat till trådlöst osv, så det har varit massor av problem. Därför jag varken kommenterat, läst eller uppdaterat.  
Jag har loosat min fyra. Suger! Men jag vet att jag kommer dit snarast igen!
Att pendla mellan 50.3-.6 är iallafall bättre än att väga 53 (somjag gjorde innan jul).
Så till helgen ska jag se 49.x igen. För om tre veckor åker min älskade själsfrände iväg under en otroligt lång tid, och jag vill helst väga 47.x innan han åker, men 48,x funkar också. 
Så ja, det kommer nog vara en otroligt deprimerad Lucy som kommer befinna sig på bloggen under en låååång tid sen. 

Sitter och kollar på honom nu, han sitter vid sin dator. Hur kan han vara så fin? Han är den där pojkvännen som verkligen vem som helst skulle döda för. Han är den som ligger och kollar på en i flera timmar utan att säga ett ord, bara ler mot en. Han pussar en i pannan i dem exakta rätta tillfällena och ger en trygghet som inte kan mätas med någonting annat. Han fixar romantiska överraskningar, har världens galnase humor, vilket även gör honom till min bästa vän. Det finns ingen i hela världen jag vill vara med än honom. Några månader mer än ett år har vi varit tillsammans (vill inte skriva ut exakt) och ingen får mig att känna mig så lycklig som honom. 

Blev kanske lite mycket kärlek nu, men jag är helt förstörd, helt uppriven inuti. Jag vet inte var jag ska bli av. Jag vill inte vara utan honom så länge. Det kommer bli hemskt! 

Hoppas dock på att förlora aptiten när han åkt pga deppighet osv.
Men ja, jag hade ju hellre haft honom hemma än förlorat aptiten, jag älskar ju honom och jag älskar inte mina ätstörningar.


Kommentarer
Postat av: s

åh, jag vill också vara kär och ha pojkvän!

2010-01-20 @ 17:34:33
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/
Postat av: skinny love

det är så sjukt underbart att ha en sån kille, har själv en riktig guldklimp som gör mig så otroligt lycklig:)

2010-01-21 @ 11:30:48
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0