Stupid fucking Lucy.

Jag har gjort en idiotisk sak idag. Tror nog jag kommer byta bloggnamn osv. Men jag meddelar såklart er innan isåfall babys.

Idag har jag har fått ett sjukt sänkt självförtroende. Pga. tråkiga kommentarer. Ibland är man fascinerad över hur man tänker, alltså att man antar att alla ska tänka att "nej så kan jag inte säga för hon är ätstörd, hon kan inte ta det". Men sen blir man ju minst lika faschinerad när dem som vet att man är ätstörd säger en idiotisk kommentar.

Aja en käftsmäll på självförtroendet, men som tur är så är man ju som man är. Och vem blir inte taggad av att få sitt självförtroende nertrampat? Det är ju då man bara spottar och säger "Ni ska nog allt få se, ni ska få se och då kommer ni stå där med hakorna nere i marken".

Japp, jag är motiverad! Styrketränar för fullt här hemma. Har inte kommit ut och rört på mig idag för jag har legat hemma och varit sjuk. Funderar på om jag kanske ska vara hemma imorgon också. Får se hur jag mår. Vi har något konstigt i magen här hemma typ... Men imorgon är det hoppträning och det ser jag fram emot som fan!

Vi kör ett litet intag idag, orkar inte skriva in det i min bok här hemma:
F: 4 mörka rostemackor, ångrade mig som FAN, spydde.
L: Äggröra på 2 ägg, 3 minitomater och 2 tunna skivor kalkonpålägg som jag gjorde till små bitar.
M: 2 äpplen
Övrigt: Har ätit några chips, alltså vafan, jag orkar inte tänka på det ens. Men ja. Men däremot har jag inte ätit något socker. Har stått emot mitt sötsug flera gånger. Jag vill inte vara beroende av socker längre, det är fan slut med det nu!

JAG SKA HA SÅ JÄVLA SNYGG KROPP I VÅR/SOMMAR. Oj våren har redan börjat, dags att börja ligga i?
Nu jävlar i det tjejer, nu jävlar i det! Jag ska ha mina 45 kg innan jag åker iväg i sommar. That's it!

Jessica simpson och Emma Watson har min pojkvän nämnt under tiden vi varit tillsammans som två riktiga donnor. Så självklart blir dem inspiration för mig! Eller ja, Jessica skrattar man ju lite åt just nu, hon är fet och det får hon gärna fortsätta vara! Haha hemsk jag är. Men Emma är snygg tycker jag, hon har gjort snygga kampanjer för Burberry. Men ja, hon har ju inte direkt min dröm nedredelen-kropp (eller hur man ska säga), men överkroppen ser bra ut!


Emma Watson

Kommentarer
Postat av: skinnylove

kämpa!kämpa! vi ska klara detta!:)

2010-03-03 @ 06:34:08
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Li. ♥

fortsätt kämpa baby<3 ♥

lyssna inte på de dåliga för det är bara de som är undsjuka på att vi försöker !

du är bättre än så . stay strong !

2010-03-04 @ 12:25:02
URL: http://slutaaldrigkampa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0