20.38

Jag har inte haft tillgång till att skriva här i bloggen eller att väga mig sedan jag skrev sist. Är lite orolig för imorgon, men vi får väl se vad den visar!
Igår cyklade jag 2 mil, sen red jag ut med min busiga ponny, idag har jag powerwalkat i 1 timme, hopptränat i 1 timme och ska snart göra magövningar!
Måste även vika alla mina kläder som ligger ÖVERALLT i hela rummet, örk! Hatar att jag är så o-ordningssam.
Idag sa bästis "Har du gått ner om låren gumman?" ... 1 cm bara... men det var kanske just dem jeansen som gjorde att det såg ut så.. 1 cm ska ju inte synas :-P
Dagens in:
F: 1 torr knäcke, clementin
L: Litet äpple, 1 knäcke, lite sallad
M: 2 ägg, någon skinkbit
Ö: Några pepparkakor, Haha jag är hopplös när det gäller pepparkakor! ... Och några godisar, usch dåliga mig!
Spydde också på eftermiddagen, vet inte varför, sjukt onödigt, men det kom ju upp en del. Aja...
Är det bara jag som har fått upp ögonen för denna snyggingen? Ah vad snygga ben hon har!

Kommentarer
Postat av: Dannofino

vad heter finisen på bilden? :D<3



och åh, vad du tränar mycket, duktiga flicka. <3

vad väger du nu, hur lång är du? förlåt om jag frågar. kram

2009-12-09 @ 21:51:28
URL: http://witheverystarfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0