Dagens

F: knäckemacka med kalkon skiva
L: 2 knäckemackor med inget på, 1 makrillburk, 8 pepparkakor(oj vad sugen jag var!), 2 clementiner
M: Till middag får det bli typ yoggi eller nått... inget stort!

Träning: Ska träna med pojkvännen lite senare ikväll. Har inte gymmat på jätte länge, brukar alltid träna utomhus. Men det ska bli kul med lite gym igen...Tror nog jag ska springa lite på rullbandet och kanske spinna lite, och gör magövningar!

Morgonvikten i morse: 51,8
Vill att det ska gå snabbare! Vill inte stå still mera nu! Fast ja, skönt att det är 51 iallafall och inte 52...


Kommentarer
Postat av: ano

va kul att vi har samma mål till nyår, kämpa tsm ?:)



2009-12-01 @ 13:54:39
URL: http://anoslashlife.blogg.se/
Postat av: ano

jag har ju ett slutmål som e betyldlig längre fram:P

37,5 är min målvikt.

vad är din?

2009-12-02 @ 15:40:46
URL: http://anoslashlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0