Lördagskväll

I morse var vikten 51.3! Riktigt härligt! Så jag nådde mitt mål för denna veckan också, är verkligen stolt över mig själv att jag har lyckats två veckor i rad nu. Har gått ner 2 kg på 13 dagar. Vilket känns ganska stabilt ändå. Det gör mig inte jätte ont om vågen pekar något litet hekto upp efter som jag vet att jag har en hel vecka på mig att gå ner 1/2 kg. Så jag har klarat det i två veckor, nu ska jag klara det denna veckan med! Hoppas till och med på att det kan bli lite lägre eftersom jag ska iväg på fredag och över helgen med min pojkvän, så det blir nog bad och sånt då och då vill man ju se så fräsch ut som möjligt! ;-)
Dagens in: 1 mjuk macka med kalkon, 2 knäckebröd- torra, lite smått plock mat på en middag vi var på (tog inte allt för mycket, är lite halvt orolig för vågen imorgon men isåfall fixar jag till det under morgondagen! Måste tänka positivt!)
Dagens ut: Sprang i 30 min, red i 45 min, cyklade 4,5 km. Ändå ganska bra! Fast hade önskat att jag hade gjort allt det efter sista måltiden. Hatar när jag inte tränar efter jag har ätit sista måltiden, men jag är helt slut nu och orkar verkligen inte (ja jag är lat) ge mig ut igen!

Kommentarer
Postat av: danni

du tränade mkt ändå ju :o

är det okej om jag länkar dig? :)

2009-12-06 @ 01:06:06
URL: http://psycological.blogg.se/
Postat av: danni

klarrt jag läser!

2009-12-06 @ 20:28:04
URL: http://psycological.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0