Finaste baby

Ärligt talat, jag sitter och känner mig som en uppblåst fet ko. Och jag hatar att vara ensam med ångesten, jag hatar det, eftersom jag hatar mig själv så jävla mycket. Så klockan 00.00 tar baby bussen till mig (det gick ingen innan). Jag har verkligen världens finaste pojkvän. Världens finaste! Och det gör mig så lycklig att känna att jag inte är ensam. Och att han kommer ligga hela natten och säga att inte behöver gå ner i vikt osv. Här om kvällen när jag sov hos honom så låg jag med armarna ovanför huvudet så låg han och tog på min mage, och så kom han upp mot revbenen och då rynkade han näsan och sa att det var för smalt. Jag ser ingen skillnad. Iallafall inte nu när jag är en fet kossa. Men jag har ju inte failat på jätte länge innan denna lång helgen så det kommer gå bra igen imorgon! LÄNGTAR!!!!

Kommentarer
Postat av: lise

Jag hoppas oxå. hoppas på att hon ska få leva med mig, tills hon blir gammal. <33

2009-05-25 @ 17:21:29
URL: http://xiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0