S!ESTA och lite bilder....

Puhh... Åkte till Siesta festivalen i fredags, kom hem inatt vid tre. Är helt slut i kroppen och nu väntas det massa plugg! Självklart har ju mitt kaloriintag inte varit lågt under de dagarna, men min ångest över min kropp ska inte få förhindra mig till att unna mig roliga saker ibland. Dock så gick man runt bland levande thinspo hela tiden! WOW vad tjejerna hade snygga kroppar där. HELT SJUKT!! Så det fick ju en att bli lite peppad till vad man skulle göra när man kom hem- fortsätta kämpa med andra ord. Min morgonvikt låg på 51.8. Men jag klandrar inte min kropp, jag menar det alkoholintaget och den maten, mjaa, jag förstår verkligen att jag har gått upp igen. Men jag ska ner igen, så det är ingen fara! Idag blir det som sagt plugg, rida och mys. Ska försöka dricka mycket grönt te, känns som att det skulle "rena" min kropp ganska bra. Och vatten. Vatten vatten vatten. Grapefrukt skulle också sitta fint, ska nog ta det nu sen fortsätta svara på samhälle frågor. Usch!

Siesta var iallafall skit roligt! Fick se Mando Diao, Promoe och Hoffmaestro! Underbart! Till Promoes och Mando Dias konsterter dansade jag mig helt totalt genomsvettig, dem var så jävla grymma! Och något annat som var plus med festivalen var att det kändes verkligen som att det kvittade hur man såg ut, att ingen dömde mig. Jag vågade tilll och med gå i bikini överdel och shorts.... Och två gånger fick min pojkväns kompis knuffa undan killar som gick på mig. Självförtroendet höjdes ändå lite... Men sänktes såklart när man såg alla smalisar. Jag vill också ha platt mage!!
Här är en bild på hur jag ser ut nu (låt er inte luras av magen, har trots allt
väldigt höga jeans på mig och man är ju alltid smalast högst upp) FETTOLÅR!!!


En till bild från efter semestern i vintras, hur fan kunde jag kasta bort det?
Hade verkligen velat ha tillbaka den magen och se om man hade kunnat
jobba på den lite till från det.

Favorit bild!! Vill också kunna sitta sådär och inte ha
något fett på magen.... ååhhh... kämpa!

Nej nu måste jag dra mig, njut av solen sötnosar!


Kommentarer
Postat av: cro

roligt me festivalen!

vet du vilken hemligheten var, hos control me´s blogg? fick du veta hemligheten? i wanna know!

take care xxx

2009-05-31 @ 22:58:23
URL: http://vissadagar.blogg.se/
Postat av: K

Du ser jättefin ut. Längtar tills jag kommer dit du är!

2009-06-04 @ 23:49:13
URL: http://afrodisiak.blogg.se/
Postat av: T

har du fler bloggar än denna?

en blogg som inte är anonym kanske?

för jag känner skarpt igen den där svartvita bilden på dig! tror jag sett den i en annan blogg.. hehe

2009-06-27 @ 16:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0