Välkommna!

Hej och välkommna! Vi har idag samlats... nej jag bara skojade... Kul att just du har hittat hit. Detta kommer bli en blogg för mig för att se om det kan vara peppande för min viktnedgång. Bakgrunden för mig ... hmmm... när jag var på semester i vintras så blev jag smal, väldigt fit om magen iallafall och gick nog ner ett par kilo. Vet inte om jag startade en ätstörning där nere, för blev väldigt fixerad av vikt, mat, min kropp, träning osv. När jag kom hem var det inte lika viktigt för mig vad jag kan minnas. Sen började jag väl "banta" i mars tror jag det var. Har hållt på fram och tillbaka och i förra veckan körde jag på en diet, funkade inte ett skit, hade +1 kg när dieten var slut. Nu har jag bestämt mig för att försöka köra på små portioner och mycket grönt. Jag är så peppad när jag ser bilder på min mage från semestern att det är helt sjukt, och lovar att lägga in bilder på det här så småningom. Jag har valt att vara anonym men ni kan kalla mig Lucy, (uttal lusy, inte lucky för er med kass engelska haha) Hoppas verkligen jag kan få pepp från er andra här och kommer självklart kommentera och peppa er med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0