Tillbaka!

Hej igen tjejer!
Vet inte varför jag tröttnade så snabbt på bloggningen sist... Men mina mat-tankar osv har fortsatt som vanligt.
Men nu har även min syster kommit ner i ätstörningar rejält, så nu känner man sig ännu mer pressad (=peppad). Och då tänkte jag, ah vafan, jag tar upp bloggen igen, skriver av mig lite och söker lite nya kontakter, det kan nog bli bra!
Så här är jag igen, Lucy! Vet inte om det blir "här för att stanna". Men det får vi väl se.
Nåja, vikten ligger just nu på 51,8 (morgonvikten imorse).
Mitt mål till nästa söndag är att väga runt 51,1-2 typ. Hoppas att jag även kan komma under, men man ska inte sätta upp för höga mål för då blir man bara besviken...
Då kör vi!
jess
magen, ja men ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0