thinspo+dagbok




Jag har inte kunnat behålla mer än frukosten två dagar i rad nu.. Jag hatar mig själv. Jag hetsäter inte ens. Men ändå ska jag tvinga mig själv att inte behålla maten. Jag vill inte göra såhär mot min kropp. Inte spy iallafall. Kommer inte gå ner på det sättet. Bara vidrigt beteende.

Mötet med psykologen var faktiskt helt okej. Jag har inte gråtit hos en psykolog på hur många år som helst. Jag hann inte ens säga "Ja jag får ångest av att äta" innan jag  började störtböla och hulka. Min psykolog som jag haft sedan barnsben var också med under mötet med ÄS-psykologen, hon blev nog lite förvånad över att jag bröt ihop sådär. I början av samtalet fick jag reda på att jag hade ett möte hos min nya psykolog (orkar inte skriva äs psykolog hela tiden) den 6/5. Efter samtalet ändrade hon det till nästa vecka. Men hon hade inte samtalstider till mig. Hon tyckte vi skulle äta lunch tillsammans... Jag kände klumpen i magen och sa ett svagt "okej". Sen gick hon ut för att hämta sin kalender. Då bröt jag ihop som ett litet barn igen. Mamma var också där. Hon tröstade mig. Jag sa att jag inte ville äta lunch med henne. Men nya psykologen incisterade, efter jag berättat mina matintag (som är helt normala? jag väger förfan 49.8, jag är tjock??) så tyckte hon att jag skulle äta lunch med henne. Så nästa torsdag blir det lunch med henne. Sen nästa torsdag igen. Känns piss. Känns som ett helvete. Men jag tänker ta mig igenom det. Jag vill lära mig äta med andra. Jag vill lära mig äta lunch utan ångest. Men det känns så in i helvetes jobbigt just nu. Och jag är inte alls motiverad till att bli "frisk". Jag ska fortsätta neråt. That's it. Men inte spy. Får fan inte!!

Min kropp skriker NEEEEJ INTE LÖPRUNDA JAG ORKAR INTE!!!!!!!! Men jag bara skrattar och lyssnar på mitt psyke som säger "Jodå, du kommer igång så fort du är ute, spring iväg nu så får du prata med din pojkvän som belöning sen, PLUS att du slipper matlagningsdoften som sprider sig i huset nu"

Så nu ger jag mig ut på en löprunda. Än sålänge har 2 knäckemackor med 1 ägg fått stanna i min mage. Och ett äpple. "Lunch" och mellanmål ligger nerspolat i toan. Har kört inlines 8.4 km och ja, nu blir det 30 min löp.

Puss på er mina fina.


Kommentarer
Postat av: skinnylove

jävlar vad fin första bilden var!! riktig thinspo!

2010-04-13 @ 11:27:06
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: caspian

gå inte över till mia :(

2010-04-15 @ 10:42:18
URL: http://caspians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0