good work Lucy

Snyggingar!!
Det går bra just nu, och det känns så sjukt skönt! (vaknade och vågen visade -0.5 sedan igår)
Jag har följt min psykologs råd att varje dag ställa mig framför spegeln och säga högt "Fyfan vad snygg jag är!". Haha vissa gånger har det i samma ögonblick som jag sagt det kommit tankar som "Fyfan vad tjock du är istället". Men jag har bara fortsatt att upprepa det ändå.

Har även för typ första gången sedan nian gått med ett par jeans och en tröja som slutade där byxan började. Innan har jag alltid haft kläder som täckte iallafall mina lår. Men har fått så mycket kommentarer från alla att jag ser så ihopsjunken och tråkig ut när jag klär mig så. Så har följt andras råd. Och jag har faktiskt mått helt okej. Klart att jag har velat sjunka genom marken, dragit ner linnet så mycket som det gick, hållt väskan för låren osv. när smala tjejer gått förbi, den skammen har jag inte kommit ifrån.
Men annars har jag sträckt lite extra på mig och putat lite extra. (Allt för att försöka boosta min självkänsla och självförtroende så mycket som möjligt!).

Två dagar i rad har jag alltså gått med tighta jeans, ena dagen ett par blåa, andra dagen ett par svara. Och vanliga korta tröjor. Men två dagar i rad har jag även fått mer komplimanger än vad jag har fått på en månad innan. I killars ögon tror jag nog att mina former sitter på "rätt plats". Jag har en putande röv, hyffsat stora bröst till mina 159 cm (75c) och lite höfter. Dock är detta något som vi tjejer helst INTE vill ha. Inte i mina ögon iallafall. Eller jo, lite former vill jag väl ha kvar. Men jag vill vara nätt. Liten. Smal. Svävande tunn. Typ. Ja ni förstår!



Kommentarer
Postat av: SmalSnart

Förstår precis.. Men bra att du vågar ha jeans allafall! :)

2010-04-22 @ 06:51:44
URL: http://smalsnart.blogg.se/
Postat av: fight for the "fit for fight"

sv. ja isch, sakna är jobbigt och HELVETE vad länge :S det var som när min kille bestämde sig för att flytta till sin pappas hemland och jag trodde att han aldrig skulle komma hem igen, dock tog det "bara" två månader, men f*tta vad tungt det är!



du är stark<3

2010-04-22 @ 13:12:38
URL: http://fightforthefitforfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0