16.39

Hej tjejer! Jag har haft en bra helg med mys med vänner och även plugg (det går ganska bra i skolan nu faktiskt, känns skönt!) Har allt varit bra med er med? 
 
Denna veckan har jag påbörjar att experiment, ska prova att träna morgon och kväll för att se hur min kropp reagerar på det. Påbörjade detta igår.
Så igår var jag ute på en morgonpromenad i 45 minuter, sen på kvällen sprang jag i 40 minuter. Sen gjorde jag såklart mina 50 morgon situps och mina "8 minutes abs" på kvällen!

Idag har jag gått på stan hela dagen (får räkna det som träning) Och nu skall jag ta mig ut till ponnyn och rida i 1 timme. När jag kommit hem där ifrån har jag planerat att gå en 40 minuters runda och göra mina abs. Men om jag känner för det så kanske jag springer rundan istället.

Fick en kommentar som det inte fanns en blogg länkad till, så svarar här:
Malin:
gaaaaah! vilken inspiration man får av din blogg. blirännu mer taggad nu.
är just nu ett jävla fetto :s men håller på oska fan trimma mig NUUUU!
174.5 cm och 57 kilo . bläääääää

kan inte du skriva dina mått förresten? midja, höft oså :)
tack för bra inspiration :D
puss o kram

Svar: Hej! Vad glad jag blir att jag kan inspirera någon iallafall! :-D Du är ju verkligen inte ett fetto, jag har en bästa kompis som väger 55 och är 173, och hon är verkligen inte tjock. Så det tror jag verkligen inte du heller är! Mina mått skrev jag i ett inlägg här under precis, så kolla där. Har du ingen blogg som man kan kolla in? Puss och kram på dig med!


Lite thinspo till... You just go to love it, right?



Kram på er tjejer!

Kommentarer
Postat av: malin

tack för du svarade :) haha, knäppa jag såg inte att du hade skrivit mått o så^^

tyvärr har jag inte det just nu, har börjat en massa gånger, men lagt ner lika fort typ :s

känner mig bara så misslyckad när jag failar hela tiden ..



förresten, fyfan vilken "to die for"-mage du hade på bilden! du är snart där igen :D fan va du är duktig (och förlåt för mina långa kommentarer!)



puss och kram

2010-02-22 @ 17:48:12
Postat av: skinny love

underbar thinspo!:)

2010-02-22 @ 19:09:11
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0