Good day!

(Kunde inte publicea detta igår)

Hej tjejer!

Idag har jag haft en härlig dag faktiskt. Fast har nog ätit lite mycket, haha! Pyttelite ångest har jag. Men orkar inte tänka på det allt för mycket. Tar igen det imorgon igen bara. Man vet ju aldrig med min kropp för tillfället, kanske har jag gått ner till imorgon ändå?
Idag har jag sökt jobb, behöver pengar som bara den! Så ska försöka få ett helg jobb, och kanske lite efter skolan jobb. Ska tillbaka till stället imorgon, önska mig lycka till!! 
Förresten så kommenterade en kompis i skolan idag att mina ben hade blivit mycket mindre... Dock tycker jag inte 3,5 cm är så mycket. Men ja, bättre än inget!

Morgonvikten idag var: 49.1, det går sakta men säkert neråt. När jag väger 48.3 har jag gått ner 5 kilo. Känns ganska häftigt. Kanske inte låter så mycket i era ögon. Men jag vet att hade jag sagt det till typ min familj hade dem tappat hakan. 5 kilo är ändå 5 kilo...

Träning idag: Gått i 15 minuter (haha! var tvungen att transporta mig en bit, men det blev ändå pw på 15 min) sen ridit i 1 h.

Nu ska jag städa klart rummet, har typ påbörjat det tusen gånger denna veckan. Sen blir det magträning!
Massa kärlek och kramar till er fina tjejer! Kämpa på! Gud vad härligt det ska bli med vår snart!


Kommentarer
Postat av: skinny love

du är jätteduktig!:)stay strong

2010-02-16 @ 10:54:59
URL: http://skinnylove.webblogg.se/
Postat av: Ellis

Hoppas du får jobbet!



Du är jätteduktig, 5 kilo är inte dåligt! :)<3

2010-02-16 @ 15:19:21
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0