Lördag kväll

Hej fina tjejer!

Jag blir så glad att några få kommenterar även fast mina inlägg är dötråkiga!
Jag tränar fortfarande inte, men går fortfarande ner i vikt. Fast i dag SKA jag göra magövningar (glömde igår, haha). Idag vägde jag 49.3, så på måndag hoppas jag att se 48 på vågen. Fan vad glad jag hade blivit då. Ska nog träna lite imorgon så kanske det kan få bli så! Förstår inte hur min vikt kan vara såhär, jag tycker jag äter, och jag tränar ju inte. Men jag klagar ju som sagt inte! Det är så konstigt, för fattar inte hur jag kan gå ner i vikt. Tycker ju att jag äter. Kan skriva vad jag har ätit idag tex.

2 knäcke mackor (35 kcal/styck), några ostskivor, chokladmilkshake, kyckligvingar, 1 morot, nötter, 2 rostemackor. Tror nog det var det.

Och här omdagen åt jag kakor, mjölkchoklad osv osv. Och gick ändå ner? Fattar ingenting!! Undrar vad jag väger imorgon! nej nu ska jag städa rummet sen skall jag göra mina magövningar och till slut krypa ner i en nybäddad härlig säng!


Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: Verkligen inte!:)<3

2010-02-14 @ 10:54:10
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: c

ibland mår kroppen bra av att äta jäättteonyttigt, det pushar förbränningen!

2010-02-19 @ 09:58:19
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0