Måndag, ny vecka skönt!

Spydde min frukost. Nu har jag ångest. Inte över att jag åt. Över att jag spydde.
Håller jag på att gå för långt? "JAAA" skriker det inombords.
Jag är ju ingen mia. Jag spyr ju upp det ynkliga jag äter. Jag vill inte gå ner på det sättet. Nej! Idag får jag inte spy mer. Nu känner jag mig bara äcklig, surt i halsen och håret känns fettigt (även fast jag duschade igår kväll).
Jag orkar inte klä på mig ordentligt idag...

Känns som att spyan skulle komma när som helst snart, av sig själv, det vattnas i munnen. Usch. Hatar detta!
Men imorgon ser jag 49.x, då blir jag nog mer peppad igen!

Idag har jag äntligen fått ridhuskort igen, så nu slipper jag tjuvrida i ridhuset. Så idag ska jag och ponnyn ta ett riktigt långpass efterskolan, sen kommer älskling. Sen blir det powerwalk minst 40min på kvällen.


Kram på er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Elli

Bra att du bestämt dig att inte spy mer! Du klarar det utan att spy<3:)



Åh ridhuskort,fan, närmaste ridhus här har vi bilavstånd till :( & nu när det är såå kallt också, termoridbyxor it is ! usch haha.



Lycka till med dagen! :)

2010-02-01 @ 12:25:08
URL: http://getdowndowndown.blogg.se/
Postat av: s

ush då <3 men bra att du bestämt dig för att sluta :)

2010-02-01 @ 21:59:58
URL: http://nastylittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0